Thursday 28 February 2013

LAPORAN TUGASAN IT KURSUS BRIDGING SESI 2/T1/2013



 Sedikit nukilan daripada empunya Blog...
         Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pelawat-pelawat Blog Ai. Untuk makluman wujudnya Blog Ai ini adalah hasil daripada tugasan subjek IT yang diberikan untuk kursus bridging  pembantu makmal ke penolong pegawai sains sesi 2 tahap 1/2013. Kursus yang saya ikuti ini merangkumi lima subjek teras yang perlu di ambil iaitu Teknologi Maklumat, Kimia, Geologi, Biologi dan Fizik. Ia sememangnya telah banyak memberi ilmu pengetahuan yang sangat berguna semasa dalam pekerjaan untuk membantu pelajar menjalankan amali atau membantu pensyarah dalam penyelidikan walaupun objektif kursus ini diadakan adalah satu paltform kenaikan pangkat dalam kerjaya semasa. Dikesempatan ini saya ucapakan jutaan terima kasih kepada PM Dr. Sharizal[link]  pensyarah it dalam kursus ini dan tahniah juga kepada rakan-rakan seperjuangan lain yang sama-sama berusaha menyiapkan blog seperti yang dinginkan. Bagi saya masih banyak lagi yang saya perlu pelajari untuk  membina blog yang terbaik Walau bagaimanpun ianya satu pengalaman berharga kepada yang tidak pernah membuat Blog sebelum ini seperti saya. 
Welcome to Ai Blog.......

Berikut Tugasan yang perlu kami buat:
 1.  Etika Profesional di Alam Maya - Slide, dihantar dalam Dropbox
 2.  Teknologi Cloud Computing - Blog
 3.  Laporan lawatan ke Iskandar Malaysia Information Center (IMIC) - blog
 4.  Laporan ringkas (log) bagi setiap matapelajaran - blog 




No comments:

Post a Comment